Craig. 22. Western Pennsylvania (Aka the middle of nowhere).

Artist in whatever way pleases me.

Mostly writing//filmmaking

My blog consists of things I find beautiful or interesting and personal posts about my art and life.

craiginzana.com

 

Played 188 times

themusicbuffet:

The Sound Of Silence - Simon & Garfunkel

Whatever happens,
and whoever you may lose,
the sun will still rise.

“Reprieve” by James Andrew Crosby (via aurelle)

realityinwonderland:

ph4ntasmag0ria:

kjtux:

7thwonderoftheworld:

iwantyouheadless:

iits-niki-biitch:

peoplearentlists:

Porn.

This is so intriguing

Need to get more.

this shit just LOOKS painful idk how yalll do it

it’s a really enjoyable pain

But really.. It feels so. Fucking. Good.

It’s amazing

(Source: alxbngala)

wifigirl2080:

bilt2tumble:

thegoddamazon:

beam-meh-up-scotty:

rolandalfred2nd:

Will: Carlton, carlton, I understand that you’re scared, man, but the world can be a scary place. Just got to learn to deal with it.

Carlton: Yeah, well, I found my way.

Will: That’s not you, man. that’s them.

^ i remember this episode i cried while watching this 

Me too. 😢

This episode had me in tears, man. Like, you really knew the characters were growing from this. I loved how it was comedy and still touched on issues that affected Black youth. We need more shows like this on television.

You gotta think, the whole concept of this show was Will growing up in a bad neighborhood where shit like this happened all the time, and Carlton grew up in a life of privilege and sheltered from this kind of life, and I think Will was crying because he came so close to seeing Carlton go down the wrong path and end up like some of his friends back in Philly.

Damnit, y’all… Damn.

But ya’ll be like Will can’t act.

(Source: femburton)